Sommarens snyggaste tunika

ohjIdag var självutlösaren på kameran och jag ganska bra kompisar. Inte illa för att vara mig i alla fall, att få till en bild där ena armen eller tårna är avhuggna. Jodå, jag högg av huvudet istället. Men det var helt med mening, så jag är nöjd.

Jag sitter och väntar på J (som är och tränar). Vi skall ner till allum. Jag är i akut behov av en mascara. Får lov att se var H&M har för extraerbjudande. De brukar vara finfina.

Jag hade också tänkt att göra lite reklam för tunikan jag har på mig på bilden intill. Man ser den inte jättebra på just den bilden, men jag skall försöka få in en bättre så snart som möjligt. I alla fall så finns den att köpa på Eva Nette (där jag också sommarjobbar) och den är verkligen hur snyggskön som helst. Helt klart sommaren07- tunikan. Inte hellånga armar, v-ringad (med något sorts spetsbroderi), gjord i bomull och är lite somrigt transparent. Jag vill springa runt i min varje dag hela sommaren. Så jag rekomenderar er att hälsa på Eva Nette om ni har vägarna förbi, för den är verkligen supersnygg. Om ni hälsar på i Fjällbacka- butiken så får ni gärna heja också, för där står jag i princip hela juli (och lite därtill).

Linne: H&M
TUNIKA: EVA NETTE (NY)
Shorts: H&M
Skinnväska: Pieces

Kommentarer
Postat av: Timstine

Great site keep up the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback