Silverpumps?

din sko

Från din sko.

Jag börjar vid just detta tillfälle få lite smått panik. Om exakt en vecka är det dags för supé, och jag har inga skor. Inte tänkte väl jag på det. Alla runt om mig tjötar hela tiden om hur många skor jag har MEN jag har inga snygga silverpumps, det är en sak som är säker. Jag vill ha ett par exakt likadana som de på bilden ovan, fast i silver. Hm, är det någon som har koll på vart man kan få tag på ett par sådana?

Eller har ni några andra tips på supéskor (
de skall matcha denna)?

Kommentarer
Postat av: Anonym

köp ej silver till en så redan ljust rosa klänning! köp hellre ett par pumps i en lite mörkare färg och låt klänning göra sitt

2007-06-06 @ 18:31:56
Postat av: -yo ho-

Jävlar vad snyggt med silverpumps..

Postat av: Beth

Anonym: Nja, jag vet inte om jag är så jättesäker på silverpumps heller - men mörka skor är redan struket tjogo gånger om. Eller ja. Det blir väl i så fall svarta. Men inte "mörka". Haha, jag vet - jag är krånglig.
Yo ho: Mm, visst hade det vart! Men till just den klänningen är jag lite mer osäker. Fast vem vet? Det kanske vore skitsnyggt.

2007-06-07 @ 15:55:53
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: Anonym

Tror du inte det skulle vara sött med ett par vita söta klackar av något slag?

2007-06-07 @ 18:43:46
Postat av: Linda

De har silversandaler med klack på Lindex och Din Sko.

2007-06-09 @ 22:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback