Sachajuan

(:Det har vart prat om Sachajuan mest hela sena våren tycker jag, och jag är vansinnigt nyfiken på detta märke. Hårprodukter, är vad det handlar om. Mest av allt vill jag ha Color Save Shampoo, Ocean Mist eller Volume Shampoo. Läs bara beskrivningen av Ocean Mist (från fåfäng):

"Sachajuan ocean mist ger håret en härlig sommarkänsla. Håret får en naturlig struktur som om du varit på stranden, solat och badat hela dagen.
"

Nu är bara det enda (alldeles för kloka) problemet att med mitt tjocka hår tar en flaska shampoo slut på en pyttelite drygt en vecka. Shampoona kostar ca. 90:- styck, medan de andra prodkterna kostar... mer. Är det värt att slänga dryga hundralappen på en veckas underbart svall? Ah, svårt det där.

Kommentarer
Postat av: Erika

Har aldrig hört talas om de förut :P Jag fick med en lapp om att prenumerera på Modette när jag köpte senaste nummret. Det var 6 nr och schmpoo och balsam från Sachajuan frö 149 Kr. Borde man göra det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback