Pricken över i

98761-1098
Jag behöver verkligen lite nya kläder. Jag har kommit överens med mig själv om det. Ganska mycket kläder, skor, accessoarer, vill jag ha. Detta hade inte vart fel:

Shorts / H&M: Jag vill ha många shorts i år. Visst, klänningar också. Men jag har bara två par shorts och några par till hade inte suttit fel.

Kofta / Svea:  Supermysig! Jag älskar enkla koftor som man kan ha till allt. Här är en!

Halsband / T.U. : Haha, coolt som tusan. Elefanten må vara stor och klumpig, men desto större - också desto större coolhetsfaktor.

Sko / Din sko: Okej, kanske inte direkt vad man har till vardags... eller jo! Hm... Äh, jag gillar i alla fall färgen på dessa, och gulddetaljerna. Mums!

Hårspänne rosett / Fred Flare: Åh, vad detta hade vart pricken över i. Yep.

Kommentarer
Postat av: Amanda

guud vilken härlig kofta!!!

2007-06-06 @ 09:36:20
Postat av: Ellis

Attans så fint kollage! Älskar färgen på skorna, man blir så glad den färgen:)

Postat av: Angel

shortsen har jag i svart och beige

2007-06-06 @ 14:40:07
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Annika

Jag har de shortsen i vitt! :)

2007-06-07 @ 18:44:33
URL: http://annika.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback