Plus och minus om Nolita

98761-1160

Hos TARA i Fjällbacka har de i år fått in ett märke som jag tidigare inte lagt vidare märke till i alla fall. Det heter Nolita, och jag gissar på att det är italienskt (med tanke på
hemsidan). I butiken hade de fått in mycket fint så jag letade helt enkelt upp det på internet för att se andra prylar och kollektioner. Nja, jag kan säga att från deras kollektion var det inte mycket jag tyckte om. För mig kändes det ganska låtsas- rockigt.

Den enda outfiten från deras kollektion som jag faktiskt gillade, och gillade mycket är den på bilden ovan. Skorna och blusen i fokus. Speciellt blusen. Men vad jag vill komma till är i alla fall att vad som redan finns i butik (hos TARA då till exempel) är mycket snyggt och coolt. Så om du tar en sväng förbi Fjällbacka, kolla in!

Kommentarer
Postat av: Nina

det var ju en snygg outfit!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback