Minnen, oh, minnen.


Här har vi senvårens snyggaste låt. Ja, snyggaste. Kan en låt beskrivas som snygg, så är den här det. Annars är den bara helt fantastiskt rolig och bra. Jag älskar killens dialekt. Jag vill också prata så. Och engelska. Skottska.

Jag saknar England. Snart ett år sedan. Det är nästan deprimerande att tänka på det. Jag vill dit igen. Idag fyllde Bed år, förresten! GRATTIS, DARLINGEN!

Uppdaterad:
Fan, varför går det inte att få videon vid sidan av texten. Sjukt störande.




Kommentarer
Postat av: Liza

Ville bara säga att du har en jätte kul blogg att läsa! :) kolla gärna in på min och min systers modeblogg! www.ThreeOfAKind.blogg.se. Kraam!

Postat av: bed

TACK underbaraste<3<3<3

2007-06-04 @ 20:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback