Min dag


Var skojsigt på slottskogen, faktiskt. Var inte där så länge bara, så man hann inte med så mycket. Kom dit vid 10- tiden. Spelade kubb, och givk vidare till museet för att kolla på någon utställning som hette "I Love You". Därefter gick jag, Sofie, Sofia, Johanna, Emma och Pernilla vidare och kollade på djuren. Knubbsälarna var lite skygga, men man fick i alla fall en skymt av dem. Sofie och Sofia gick vidare mot bondgårdarna, eller vad det heter så fortsatte vi andra mot höjdpunkten: pingvinerna. Och gud vad söta de var. De simmade fram till oss och nästan pratade. Haha, jo - vi svarade självklart på tilltal.

Jag och Johanna var på språkresa för snart ett år sedan, och där fick vi upp ögon för "Subway". Och vi var helt ovetande om att detta underverk finns i Göteborg... tills för några månader sedan. Linnégatan. Där ligger den. Så vi köpte våra första Sub's för första gången på 1 år idag. Chicken Teriyaki. Underbart god. Jag tror jag är i himlen.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är nu utmanad att lista de 10 bästa modebloggarna enligt dig. http://stilic.blogg.se/1181597106_de_bsta_modebloggarna.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback