Med tanke på shopping

skopunkten

Jag blev väldans shoppingsugen helt plötsligt. Ocha tt ha i medvetandet att typ halva (3/4?) av allum står i rea- lågor gör inte det hela sämre. Och eftersom mamma skall ner till ICA om några timmar kunde man ju åka med, och kolla i ett par butiker menar jag. Skorna på bilden ovan (
skopunkten) har jag faktiskt provat, men jag kommer inte ihåg hur de satt. Om jag får tid kan jag ju springa och prova dem igen. Nu när dem är nedsatta till ännu billigare 99 kronor och allt...

Typiskt bara att Skopunkten ligger på andra sidan allum. Jag behöver tid.

Kommentarer
Postat av: Emma

Skorna ser himla fina ut för att vara Skopunkten! /Emma

Postat av: Beth

Emma: Jo... (: Tyvärr satt de inte lika bra på foten. Såg... konstiga ut :/

2007-06-26 @ 17:11:58
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: Paulina

Skitsnygga flats! Nu blir jag själv sugen på att checka dom :)

2007-07-05 @ 12:55:41
URL: http://paoulina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback