Lite extra skönhet

98761-1135
Lite folk på allum, för att vara lov och allt. Fast egentligen var det bara skönt. Både jag och Johanna var så otroligt trötta, så vi var ungefär ett ögonblick ifrån att lägga oss och somna i Åhléns fint bäddade sängar.

Vad jag fick köpt tillslut var i alla fall mascaran. En stycken Max Factor 2000 Calorie Curves, vilken jag har funderat på många gånger men aldrig faktiskt köpt.
Alyssa Ashley gör ju sådana där små parfymer till låga priser. Och det luktar gott. Jag köpte mig en Fizzy, men funderar på den där som luktar vanilj också. Jag är lite av en sucker för vanilj. Expert Eyes från Maybelline också, så var shoppingdagen fixad.

Kommentarer
Postat av: Sassa

Fizzy is the shit :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback