Kläder och skor

Snart bär det av till Fjällbacka, så jag är i full fart med att packa. Jag vet inte riktigt bestämt när jag kommer tillbaka nästa gång. Har inte bestämt mig ännu. Det betyder också att jag inte kan bestämma mig varken hur mycket kläder och skor jag skall ha med mig, eller vilka kläder och skor... jag skall ha med mig. Well. Jag har packat i princip 75% av garderoben, så jag hoppas att jag inte kommer sakna något alldeles för mycket...

Snodd från
Lolita...
bojVad ska du göra i sommar: Jag skall jobba och spendera så myclet tid som möjligt med vännor. Jag skall vara i Fjällbacka en hel del, men jag skall försöka ta mig till Partille lite... hela tiden. Och så skall jag läsa.

Alltid i väskan:
Portmonnä, hudsalva och mobil. Något att dricka har jag i princip alltid med mig också. Med mera.

Sommar för dig: Kokosdoft (precis som lolita), sommarbutiker, mjukglass med kulört strössel, kvällsmiddag på öarna, solnedgångar...

Restips i sommar: Om du inte bor på västkusten - åk dit, köp räkor, åk ut på en ö och må bäst.

Vad läser du helst: I allmänhet - romaner. I sommar är jag "sugen" på biografier, chicklits och glada böcker.

Bästa Sommartipset:
Ta vara på sommaren. Kort och gott.

Kommentarer
Postat av: ellis

Hare gött i fjällbacka, borde vara riktigt riktigt härligt att vara där nu!

Postat av: Kaiidun

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-07-01 @ 10:32:09
URL: http://kaiidun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback