Inte så fashion

TVÅ
Jag brände mig rejält igår. Så jag ser mer eller mindre ut som en kokt kräfta just nu. Igår såg jag ännu värre ut. Haha, men - jag lär väl av mina misstag. Förhoppningsvis. För det gör (ursäkta ordvalet) förjävla ont. Därför skulle jag helst av allt dra på mig två lösa plagg idag. Inte så fashion - men skönt!

Shorts från Juicy Couture: Jag är på en galen jakt efter ett par snygga hotpants-shorts till denna sommaren. Här är ett par som visserligen är snygga, men inte alls är den pusselbit som hör ihop med min portmonnä. Men jag letaer vidare...

Skjorta från D&G Dolce&Gabbana: När är en vit skjorta inte skönt på sommaren? Jag har faktiskt ingen aning själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback