Indiska kortisar

98761-1118... Om jag nu skall köpa ett par shorts, så var ju faktiskt de här intill riktigt fina. Men de saknar den höga midjan. Min höga midja, haha. Den JAG vill ha. Den där perfekta höga midjan. Men skall de vara i hög midja- modell så vill jag nog helst ha dem i jeanstyg också, i och för sig. Och det har ju inte de här indiska kortisarna.

Nej. Men de var i alla fall fina ändå, om jag får säga vad jag tycker. Och dessutom går det ju inte att få tag i ett par hederliga jeansshorts med just hög midja. Fasiken, kort sagt.

Dem här är i alla fall ett alternativ, är vad jag ville komma fram till med detta flummiga inlägg.





Kommentarer
Postat av: Bed

jag har sånna faktiskt, dom e jättehärliga, tunna och jättesköna och SNYGGA!! men det e inte jeans.

2007-06-12 @ 21:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback