Hoppas och TROR.

image1145

Åhå, det blir Roberto Cavalli som får göra en kollektion för H&M i höst! Jag hoppas på en bättring jämfört med Viktor&Rolf's kollektion från förra året, som jag inte alls gillade speciellt jättemycket. Och nja, Roberto är inte min favoritdesigner heller, men det kan kanske bli bra ändå?

Roberto Cavallis egna
höstkollektion kändes väldigt maskulin och ganska mörk (men det gjorde ju nästan alla andra höstkollektioner också...), och det är väl inte vad jag gillar mest. Vad jag gillade mest i höstkollektionen var istället liknande det här. Kort sagt hoppas jag på någon (några?) variant av hans underbara klänningar!

Vad jag brukar gilla mest från Roberto Cavalli är hans accessoarer. Alltid snygga. Alltid craves.
Jo, jag hoppas verkligen på att det här blir ett riktigt bra sammarbete! Hoppas och tror. 8 november skall kollektionen finnas i butik.

Källa: Modette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback