En leende tidning

98761-1172
Senaste numret av Glamour, det är liksom allt man behöver säga. Jag blev lite less på Glamour efter ett par halvkassa nummer i vintras, men nu kan jag lova att jag är fast igen. Numret som pryds av Jessica Biels leende är helt outstanding. Och vad bra alla reportrar skriver! Bättre har jag då inte ofta förr läst i ett svenskt magasin. Och alla reportage... ja, som ni märker har jag bara positiv kritik. Extra mycket gillade jag en portmonnä som hade fått plats högst upp på en sida full med bara portmonnäer. I brunt var den, ifrån Monki. Ser lappad ut. 100 pix. Korta meningar, men ändå är ord om den överflödiga.

Portmonnän på bilden har ingenting att göra med varken texten, eller den portmonnän jag syftar på med "dröm- portmonnän".

Kommentarer
Postat av: [SkinnyJo]

hola bruden. tack för super duper kommentar.
i min blogg/färsäljningspiken haha.
kläderna i denna kollektion bla är en godisinspiration som kommer komma ut mera precise till -08 - som tänkt och då kämpas dom ut i butik.
just nu lever ja et stressat liv och vet inte om ja hinner me mig själv ens:/ men vafan. TACK så mycket och var inte rädd att köpa;)
/SkinnyJO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback