En kundvagn kommer lastad med...

köptIgårkväll, strax innan läggdags, beställde jag två böcker. För ovanlighetens skull. Haha, men nej. Jag hade inte direkt planerat att köpa dem (när gör jag det egentligen), men familjen skulle skicka iväg en beställning så jag kollade in på cdon jag med.

Blonde av Joyce Carol Oates är någon roman om Marilyn Monroe, och jag vet egentligen inte så mycket om henne... Och där har vi väl anledningen till varför jag köpte den boken.

Mina Hemligheter av Sophie Kinsella har inte fått riktigt lika mycket som den här, men jag tycker att Sophie skriver så fruktansvärt bra. Bland de bästa (den bästa?) inom sin genre, är jag säker på. Det var alltså liksom inget val - den fick också landa i min kundvagn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback