Det skall nog gå

böcker
Idag låg böckerna (som jag beställde för dryga veckan sedan) på köksbordet när jag kom hem. Jag älskar att få post. Speciellt rolig post. Alltså inte bara något tråkigt brev. Nej, här har vi andra grejer.
Jag blev ganska förvånad när jag roffade åt mig "Blonde" av Joyce Carol Oates; 862 sidor, mina vänner. Jovisst, jag har läst tjockare böcker än så, men nästa steg är ju liksom att öpnna boken. Teckensnitt 7 säger jag. Max. Men boken verkar riktigt bra, så det skall nog inte bli några problem. "Mina Hemligheter" tar jag mig nog igenom rätt fort också, kan jag gissa. Vill börja läsa NU.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Blonde tar man sig också igenom ganska fort. För man fastnar. Och måste liksom läsa klart. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback