Dagen

Vilken snabb-långsam dag! Vaknar vid 9.30, upp till soffan för att kolla på Elizabethtown (vilken för övrigt får betyg... typ 3/5, och + i kanten för en fantastisk Kirsten Dunst), sedan dusch, påklädning, lunch (jag är imponerad av mig själv - det blev pasta, soltorkade tomater och feta)... tja, och det är så långt jag kommit denna dag ungefär.

För att gå från en sak till en annan: Jag vill ha en genomskinlig väska. Jag har inte en aning om hur eller när jag skulle använda den, men det är någonting med denna typ av accessoar som tilltalar mig extra mycket. Den med färgsprak på från Monsoon som Lolita tipsade om är ännu mera extra. Jag funderar vidare...

Nu: ... skall jag baka? Jo, jag tror faktiskt det.
98761-1142

Kommentarer
Postat av: Elsa

Haha ja de är coola! :D Men rena drömmen för fikctjuvar dock, lätt att se om något bra ligger där i...
Äh, de är snygga, hittar du en så köp! Skulle jag ha gjort^^

Postat av: Helena

Vore kul att se en bild på alla nagellack, hehe! Cool väska! Ha en bra kväll!

2007-06-19 @ 17:16:45
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Liza

haha! vilken ball väska! :D

2007-06-19 @ 18:06:43
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se
Postat av: Camilla

hittade precis din blogg lite i misstag. tänker stanna o läsa om det passar :)

2007-06-19 @ 18:54:37
URL: http://biggirl.blogg.se
Postat av: Angelika

det finns ju en billig vertion på H&M annars

2007-06-20 @ 17:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback