Britney i Exposed

(:Britney Spears var först ut i den nya femman- serien "Exposed" som hade premiär idag. Britney Spears, tjejen som de flesta av oss tjejer i alla fall hade som någon sorts idol när vi var yngre. Och visst, att hon sedan, när man blev bara några år äldre, blev en del av "barnsligheten" (eller någonting sånt) är sant. Men Britney... är Britney.

Jag fick en känsla i magen, en jobbig känsla av tomhet när jag såg exposed. Speciellt under de första minutrarna. Jag tycker synd om Brit. Jag gillar Brit. Och det är synd att det har gått som det har gått. Jag säger det helt ärligt. Att ens försöka leva sig in i hennes situation skulle vara jobbigt. Britney har gjort mycket dumt. Kanske mer dumt än andra, men det är liksom en del av mänskligheten. Att göra fel.

Ja, ni ser ju på det sätt jag skriver att jag på något sätt lider med henne. Jag kan inte säga rakt på sak. Men det här är hemskt. Jag längtar efter en come back på Brit's må-bra-sida.

Kommentarer
Postat av: Sassa

det är som du säger.. hon är ju ändå Britney & jag gillar henne på nåt konstugt vis..

Postat av: fröken Främling

du jag håller med dig, men man känner sig ensam när man tycker synd om brittan. Hon var en sån stor del av min uppväxt och det känns som att det varit "hon&jag" om du förstår, och att ha något sånt när man är liten.. det går inte att släppa. Nej, jag hoppas hon skärper sig och gör comeback, hollywood brukar ju ändå vara ganska förlåtande. jupp och mariah kan så kan brittan också :P

2007-06-13 @ 15:54:28
URL: http://melankoliskt.blogg.se
Postat av: Bjooti

Ja, Exposed lämnade mig lite småledsen, och jag hoppas verkligen på en storslagen comeback för Brittan.

2007-06-14 @ 22:08:27
URL: http://bjooti.net
Postat av: Lotte

Jag gillar fortfarande brittan. Man sviker inte sin gamla barnidol :P

2007-06-15 @ 11:45:08
URL: http://lottes.webblogg.se
Postat av: Louismargrete

Hi, nice site! Keep up the good work!

2009-01-16 @ 13:30:16
URL: http://louismargrete.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback