Beth's åtekomst

Nu fungerar internet igen! Jag vet inte om det är det coolaste att erkänna, men jag är beroende av bloggen. Inte så jag inte kan göra någonting utan bloggen - nejnej, mer så att jag konstant tänker på vad jag skall blogga om.

Idag i alla fall så skall jag och Johanna ut till havet. Skall bli så fruktansvärt härligt! Har vart 30 grader varmt i skuggan de senaste dagarna, så havet lockar kan jag ju säga. Saltholmen, tror jag är destinationen på vår lilla utflykt, men jag är inte den som vet det. Haha.

Och just det! Det är pocketrea på Åhléns, bara så ni vet. I alla fall på allum. Själv har jag fyndat... 1 bok, hittills. Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också jättebra) av Martina Haag. Kände att jag måste läsa den innan den kommer upp på bio senare i år (var det inte augusti?).

Nu: ... skall jag ta igen allt bloggläsande som jag missat de senaste två dygnen. Tjoho!
saltholmen
Ser inte heltokigt ut, ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback