Spanar på höstens varma


H&M Höst 2007

Det kanske inte är så kostigt att jag främst fastnar för H&M's snygga koftor när jag bläddrar i höstkatalogen, då jag mest är på jakt efter just en kofta eller två. Men jag tycker faktiskt ändå att de var riktigt najs. Ovan ser du mina tre absoluta favoriter.

LÄNGD&VIDD ? Koftan kommer från H&M's BIB- kollektion så minsta storleken ligger på large. I och för sig är väl det inget problem då hela tanken med just den här typen av kofta för mig är att den skall vara STOR och mysig.
KOFT-KLÄNNINGEN ? Höstens mysigaste outfit skapar du med två plagg - långa koftan och legginsen. Precis som på bilden ovan. Jag är nog lite kär i denna stickade cardigan.
"FJÄLL"- KOFTA ? Jag tänker renar, frostig vinter och söndagsmys-hela-veckan. Inte så fashion, men SÅ avslappnat coolig.

Kommentarer
Postat av: malou

snyggt, skäms över att säga att jag längtar lite till höst/vinter när man kan ha på sig stora och varma saker, man har ju ändå inte känt av ngn sommar :/

Postat av: Amanda

gillar verkligen den långa modellen ;)

2007-07-25 @ 16:59:40
Postat av: Anonym

gillar verkligen koftan i mitten!

2007-07-25 @ 17:16:48
URL: http://fantastic2.blogg.se
Postat av: Beth

Malou: Pff, haha du, jag längtar mycket till att få klä mig i höstmodet. Det här vädret är ju nästan värre än höst (när det är så här veligt liksom).
Amanda: Visst är den snyggig?
Anonym: Den ser ju så grymt mysig ut (:

2007-07-26 @ 08:20:22
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback