Ringar

Dior Fine Jewellery
I våras rentutav stormade det av armband överallt - i höst tror jag på ringar!
Det var inte bara jag som fick dille på armband i våras. Länge hade liksom halsbandet vart smycke- favoriten, och plötsligt fanns det hur många söta armband som helst också. Visserligen tror jag inte att armbanden kommer att försvinna, men jag tror att ringarna kommer att synas mer i höst. För hur
snyggt är det egentligen inte?

Jag själv skippar nog de där enkla, vanliga ringarna och satsar hellre på blickfångande annorlunda. När jag igår slog upp Augustinumret av PLAZA möttes jag av ett stort reportage med massa ringar. Glada färger i massor. Och det passar ju egentligen ganska bra när höstmodet i övrigt är ganska mörkt.
Dior Fine Jewellerys ringar kostar visserligen uppåt en 80 000 pix (jo-du-läste-rätt) men de är fina att titta på och inspireras av ändå. På bilden ovan ser du mina tre favoriter, två blommiga och ganska somriga... och sedan den där supercoola "rep"-ringen. Najs.

Bilder från Dior.

Kommentarer
Postat av: Nina

yes, i agree :D

Postat av: Karin

underbart fina

2007-07-04 @ 16:53:18
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Ellis

Ey, shit vad snygga ringar! Vill ha den första blommiga so badly!:)

2007-07-04 @ 20:00:23
URL: http://Ellisellis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback