Nymålat?

98761-1199
Ser man på, ser man på... De verkar som om de båda paranteserna har gått med på att mitt (MITT!) rum skall få sig en ny insida till hösten. Det skall målas om, och jag tänker minsann möblera om också. Har bott i mitt apelsingula (uh, jag vet) rum i 9 år snart, och det är alldeles för länge. Det skall bli som nytt!

Det första jag gör är självklart att riva runt bland morförälrarnas inredningstidningar som kommer från urminnets tider och fram till... idag. I Sköna Hem, nummer 11, år 1994, hittade jag de två bilderna ovan. I like it. Jag skall definitivt ha vita väggar (fast det har jag vart inne på ett bra tag), men färgklickar här och där. Modernt mixat med uråldrigt. Tavlor i massor, låta accessoarer spela inredningsdetaljer, och inramade tidningsomslag. There you go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback