Kärlek

98761-1216

Zac Posen har minnsann fått fram höstens snygging- väska. Eller egentligen tycker jag att Jill Stuart har gjort det, men hennes Gemma Tote finns det inte en bild på någonstans (där jag har spanat i alla fall).
Zac Posens Aurora Frame Bag är inte ful. På något sätt lik Gemma Toten också. Jag gillar när de där jätteexklusiva väskorna ser rent casual ut, men ändå har en sån där klass som inte finns i närheten av typ... min värld. Och
insidan är alltid snyggast!
Oh, du vackra sak.


Snällaste Caroline
tipsade om en länk till Gemma Toten. Det är den som är "KÄRLEK".

Kommentarer
Postat av: caroline

http://www1.bloomingdales.com/catalog/product/index.ognc?ID=89086&CategoryID=3355&PageID=3355*1*24*-1*-1*-1*13
:D

Postat av: Beth

Caroline: Åh, så snäll du är! :D Tack så jättemycket för länken. Tror du man kan beställa från Sverige på denna sida? I så fall: Har du någon koll på fraktkostnad? Jag är så otroligt kär i den väskan (; Enkel, men helt fantastisk och speciell på någe' vis.

2007-07-23 @ 20:41:21
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: caroline

om man beställer från utanför usa så tar dom extra för det o sen måste man ringa o beställa, dom tar inte dom ordrarna online. så det blir ju väldigt komplicerat. men du kan ju säkert maila dom om du vill veta mer. eller ringa som sagt :) lycka till iaf

2007-07-23 @ 23:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback