Kalla mig Velemaja

98761-1200
En del av min sommarlön skall (som jag tidigare tjôtat om) gå till en riktigt snygg smålandskasse från
Svenskt Tenn. Inte nog med att de är riktigt snygga i modellen - de är dessutom rymliga, tidlösa och... de finns i en herrans massa snygga textilier. För många eller för få, det är svårt att sätta fingret på. Det enda jag kan sätta fingret på är att jag inte kan bestämma mig.

Väskan finns i "Manhattan", "Under Ekvatorn svart", "Hawaii brun", "Aralia" och "Boston". Och jag gillar alla utom Aralia som är... inte i min still riktigt. Manhattan är hemskt cool, Under Ekvatorn och Boston likaså. Vore det inte för att Hawaii bara finns i brun bakgrund så hade jag gillat den mest av alla. Fast i svart bakgrund då...

Vad skulle du ha valt?


På stor bild: Smålandsväska i textil "Boston"
Småbilder, textilier i ordning: Hawaii brun, Manhattan, Under Ekvatorn svart.

Kommentarer
Postat av: caroline

Själv ska jag satsa på en Boston :) när nästa lön kommer. Tycker den är lätt finast o går med allt. Lycka till med valet.

2007-07-13 @ 19:07:00
Postat av: maalin

manhattan ;D helt klart

2007-07-13 @ 22:14:02
Postat av: Christin

Jag skulle ha valt den som är på stora bilden =) så fin den är :)

Postat av: Natalie

Jag skulle också vilja ha en sån väska, de är grymma!

2007-07-14 @ 00:01:14
URL: http://naw.blogg.se
Postat av: Ellis

NEJ inte manhattan haha , ta boston eller under ekvatorn svart , de är snyggast:)

2007-07-14 @ 01:32:14
URL: http://Ellisellis.webblogg.se
Postat av: Beth

Caroline: Du har en poäng där... (;
Maalin: Nja, jag vet inte riktigt..
Christin: Mm, jag gillar den jättemycket också! (:
Natalie: Visst är de?
Ellis: Haha (; Nja, jag tror jag tar någon av dem du nämnde faktiskt. Frågan är vilken... /:

2007-07-14 @ 15:13:08
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: gurkan

MANHATTAAAAN!! Lätt kooolas, den skulle jag ha valt!

2007-07-15 @ 00:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback