Juni, juni... Flip Flop.

98761-1173
Det var värst. Juni gick ganska fort, även fast det hände ganska mycket. Jag spolar gärna tillbaka tiden tills för en månad sedan igen, och gå igenom hela juni om igen. Det har liksom varit en sådan där månad, som man önskar att det fanns 12 utav under ett helt år.

Vad jag har gjort idag är väl egentligen inte speciellt chockerande heller. Jag har jobbat. Jomen. Inte många timmar visserligen, men sedan har jag ju farit tillbaka till Partille också...
Från
Eva Nette fick jag med mig ett par flip flops, i alla fall. Bruna. Även fast det är "smutsfärgen" så är det så fräscht på något sätt. Och just dessa flip flops är ovanligt bekväma för att vara just den typen av skor, tycker  jag. Ursprungligen kommer de från ZonkéPaï, men du hittar dem som sagt hos Eva Nette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback