Jag lever!

98761-1191
En jättesnabb hälsning ifrån ett regnigt och grått Fjällbacka. Typiskt. Skall det inte bli någon sommar i år? Nog för att höstmodet är lockande, men jag byter den inte helt och hållet mot att inte få någon sommar. No way. I övrigt har jag det bra. Johanna är här, och jag är ledig tills på onsdag.

Var i samhället igår och kollade i butikerna (som jag inte hunnit tidigare i år) och... oh, väldigt mycket fint får jag säga. På Charlotte Göteborg hade de Friis Co, och mycket fint från Odd Molly. Med mera, säger jag bara.

Men Tara är fortfarande favoriten, även om det gör lite ont när man står och håller i den där blusen från See By Chloé eller den där alldeles underbara stickade klänningen från Dagmar som man troligen inte kommer få hänga i sin egna garderob. Hurts, oh it hurts.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken hääärlig bild:)
Underbar:)
Haller med om att Ior är supersöt:) det är sa synd om honom när hans hus gar sönder hela tiden;P

Postat av: Junitjej

Vacker bild!

2007-07-10 @ 18:39:43
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Beth

Sara: Visst är det? Det har en förmåga här uppe att (om man har tur) ibland spricka upp mot kvällen om bli ett himla färgsprak på himlen mot skymningen.
Junitjej: Hoppas på mera sådana skymningar i sommar! (:

2007-07-10 @ 19:57:23
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback