I like I Like Bike

snygg
Till och med jag som inte är direkt stormförtjust i att cykla skulle stortrivas på 
I Like Bikes snygga cyklar. Oh, nej - jag skall inte bestämma mig (för jag skall inte ha någon)... men när jag ändå kollar på dem kan jag ju inte låta bli att fundera. Och vad jag kommer fram till är att jag inte kan bestämma mig. Det är alltid snyggast att vara miljövänlig, inte sant?

Fjällbacka-sommar-shopping-tips: Tång säljer supersnygga cyklar de med,
så åker du förbi borde du åtminstone ta dig en titt på dessa under. Dyra, men riktigt najs.

Kommentarer
Postat av: sassa

den gröna va fett kool :) sån vill jag ha

Postat av: Beth

Sassa: Me too! :D

2007-07-12 @ 15:18:40
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback