Favoriter

98761-1204
Ännu en kväll då tjuten nerifrån badplatsen bytts ut mot vinandet i dörrarna, som resultat av blåsten. Och ännu en kväll då de annars uttorkade berssprickorna och groparna istället är översvämmade.
Favoritsysselsättning vid dessa tillfällen: Kolla in höstkollektionerna. Lätt (:


Bild 1 och stora bilden - Alberta Ferretti: Jag som inte alls brukar gilla nitar och sånt trams... det här är ju stört vackert! Tänk kappa, tänk höst, tänk... varmt och oemotståndligt!

Bild två - Yigal Azrouël: YA's visning är en av mina favoriter bland höstvisningarna i år. Och se; kappan med hög krage (mums).
Det mest förvånande var väl kanske ändå... tja, vem kunde väl ana: bruna jeans. Yes or no? Jag har inte bestämt mig riktigt ännu.

Bild tre - Yigal Azrouël: T- shirt koftan/tjocktröjan känns bra. Känns cool. Känns annorlunda men inte främmande. Gina Tricot har fått in en stickad variant - spring! (I will.)

Bild 4 - Central Saint Martins: Om man skall köra en outfit i bara gråskala, skall det göras såhär. Ingen tvekan om saken.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Beth, varför svarar du inte på min tidigare kommentar? :P Jag har även skickat mejl till dig.

Postat av: Nathalie

åh. jag vill med ha coola nithandskar!

2007-07-16 @ 18:55:39
URL: http://www.nenneblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback