"Ära vare gud i höjden, det här har jag gjort i slöjden"

98761-1225

För mig, och mitt jättedåliga "stick- tålamod", har det tagit ett tag att börja gilla den där trenden med att sticka själv. Jag menar - första gången jag stickade vid ca 5 års ålder slutade allt efter bara två minuter med ett riktgt dåligt humör. Och så har det fortsatt. Men nu är jag riktigt sugen på att sticka. Och det skall bli bra.
En stor halsduk, det är ju inte direkt det svåraste - perfekt! Men nu är frågan... En orange eller en lite mörkare cerise?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, bra idé! Jag har varit lite sugen själv. Den ska vara BRED och LÅNG. (;

Postat av: alma

hey, "topshop-kuppen" är i full gång och jag antar att du, precis som jag och många andra, vill att topshop.com ska börja shippa till oss här i Sverige. Därför tycker jag att du borde hjälpta till genom att skicka ett mail till topshop (länk finns här: https://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ContactUs?krypto=%2BKcH3VLu38zYhZ8zUehEDx0aSup7AvOPbq1g8JGZGB3vRNS1puEJYiNMcQjrCH1VRiJR%2FMStaIg%3D ) där du bara skriver kort om att du är med i kuppen och vill att det ska börja shippa hit. Hoppas du vill hjälpa till, det skulle verkligen vara kul för oss som inte har tillgång till topshop's plagg :) mer info finns på bloggen!

2007-07-29 @ 20:19:12
URL: http://almah.blogg.se
Postat av: Anonym

fint :)

2007-07-30 @ 21:07:18
URL: http://maddelue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback