Vems är ögonen?

98761-501
Såhär på fredagseftermiddagen tänkte jag ha en liten gissningstävling! Du vinner inget annat än lite skoj och äran! De rätta svaren presenteras senare ikväll eller imorgon bitti.

Självklart skall vi ha lite alternativ
(och för att klura till det lite har jag lagt till ett extra namn på en person vars öga inte finns med);

♥ Ebba von Sydow
♥ Marilyn Monroe
♥ Christina Augilera
♥ Mark Levengood
♥ Mitt egna öga (Alltså jag - Beth)
♥ Gemma Ward

Gissa på nu! En gissning är bättre än ingenting alls!

Kommentarer
Postat av: julia

Det andra är iaf Christina's.
Tror att det fjärde är Gemmas också :)

Postat av: Elis

Tack för Oscarn igen och här kommer mina jävligt braiga svar: Första är du, andra är christinas,tredje monroe, fjärde gemma ward och sista är ebba.Erkänn att jag är bra på ögon:)

2007-01-26 @ 20:24:01
URL: http://ellisellis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback