Vem får blogg- Oscarn?

Vem får blogg-Oscarn?Direkt när jag såg denna utmaningen visste jag vem som som skulle ta hem den blogg-Oscar jag skulle delat ut om det fanns en sån och jag var enväldig jury.

Jag börjar med motivation (så blir det mer spännande):
Tjejen (japp, det är en tjej) som jag skulle gett en blogg-Oscar driver en blogg som har den mest sköna mix av mode och vardag som jag läst om någonsin, vågar jag nästan säga.
Om jag säger att tjejen dessutom måste ha den bästa humorn här i bloggvärlden, så vet nog många redan vem jag syftar på.
En blandning av underbara klänningar och de roligaste YouTube-videosarna hittar du också hos tjejens blogg.
Många har redan listat ut, det är jag säker på, men jag vill skriva det i ord:
EllisEllis - du är sååå värd en blogg-Oscar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback