Vad läser jag för bloggar?

Jossan (med den numera somriga, härliga designen) ger "lista-bloggarna-du-läser-utmaningen" en omstart. Jag bara listat mina favoritbloggar förrut har jag för mig, så jag tänkte bara skriva ner vilka jag läser utan kommentarer nu. Min lista blir ständigt längre så jag skyndar mig på... (De jag listar här läser jag alltså nästan dagligen)

Fantasinyheter 
Ytligheter
Karolina
Desperate Bloggers 
All about Cassandra
Bohemica
Catrin
Deckarmamma (Camilla Läckbergs blogg)
Englas Showroom
Ellisellis
Hotspot 
Honeydew
Lolita
Legally B
Moderniteter
Passion for Fashion
Roomservice
Jojsi
Sigrid
Rubia
StockholmStreetStyle
Smashing
Rar
Fröken Sverige
Fashion Squad
Den Där Debbie
Shopaholic
Julia
UngMamma

Haha, det är ju inte få om man säger så...
Wellwell, nu skall jag läsa! (Vad? - nya VR och Box 21)

Kommentarer
Postat av: rebecka

Ässsch :) (lite rödrosig om kinderna)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback