Vad jag har på mig idag

Outfits.seDetta är vad jag har på mig idag.
Svarta jeans och ett svart linne,
och till det en snusnäsduk i midjan.
Pumpsen är inte vad jag kommer gå i, när jag tar mig ut idag i och för sig... Det på grund av 2 anledningar;
♣ Vädret
♣ Stilettklackar på typ 10 centimeter är inte någotning jag (än sålänge) kan hantera. Så de kommer antagligen bli utbytta mot mina
grå stövlar.

Nu skall jag, förhoppningvis snart, vara med Johanna. Hon hade lite saker att göra innan dess, men sedan skall jag i alla fall vara med henne. Får se vad vi hittar på...


Rösta gärna på min outfit här.










Detaljbilder ser du här nedan...


Kommentarer
Postat av: Ellis

Hallå supersnyggt ju! Jag älskar skorna!, skit att man inte kan gå i högklackat..

Postat av: Sandra

Jag vet faktiskt inte. Men du kan ju prova? (youtube-url)

Snygga skor!

2007-01-05 @ 16:45:56
URL: http://superlativa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback