Typisk vardags- outfit med snyggaste skorna

Typisk vardags-outfit med snyggaste skorna
Och så var det Måndag igen. Dagen som (ungefär) alla hatar. Jo, jag hade nog också hellre stannat några extra timmar i sängen, gått upp och tagit mig en frukost á la fruktbuffé och sedan så hade solen lyst och det hade vart varmt så jag hade gott och satt mig på verandan och läst en bok...
Nej, från en dröm till en annan!

♦ Jag hittade denna mysiga cardigan från LAMB, och det vore ju perfekt att ränna runt i en lång måndag. Den är i kashmir dessutom.

♦ Jeansen kommer från Radcliffe. Svarta och enkla - perfekta.

♦ Halsbandet är sött, men istället för de blå stenarna hade gula... kanske orange-röda... ja, något sådant passat bättre för både min egna stil, och till tröjan. Kommer ifrån KyssJohanna.

♦ ...och så kommer vi till skorna. Från Halens är dom. Det går inte riktigt att sätta ord på dem, men jag gillar dem. Ankelhöga, låga (vad man kan se i alla fall) och lite skimrande.. Jo, det går hem hos mig.

Skolan börjar om en timma, men när jag kommer hem därifrån sedan skall jag försöka hinna med att slänga ut en recension
Natusan Body Lotion:en (orkade inte skriva hela namnet nu) och lite annat smått och gott. Skall också plugga inför spanska-provet och gå på hockey ikväll. Blir det en lika händelsefull dag idag som igår? Vi får väl se...

Kommentarer
Postat av: Liv

Massa fint!! :-)

Postat av: Evelina

vad fiiint! gillar verkligen tröjan! :D kram

2007-01-29 @ 15:34:53
URL: http://evelinasshopping.blogg.se
Postat av: Sanna

SNyggt kollage, din blogg är balll jue :D

2007-01-29 @ 17:56:41
URL: http://ylvamark.webblogg.se
Postat av: Saidenya

Great .Now i can say thank you!

2010-04-12 @ 15:30:26
URL: http://saidenya.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback