TV ikväll

TV ikvällIkväll är det tv-kväll. Som det är varje tisdag. Bättre program visas ingen annan dag! I alla fall inte så många bra på rad.

Vi börjar med dubbelavsnitt, vänner. Vem gillar det inte? Världens mest älskade tv-serie, kanske?

Ugly Betty sedan, är sista avsnittet för denna säsong nu... Suck, men hon kommer väl tillbaka?

Nu till vad jag verkligen vill skriva om: underprogrammet Greys Anatomy. Det är ju så perfekt. Oslagbart. Och snälla Danny måste bli tillsammans med Izzie, och skita i alla lagar och saker. Meredith och Derek också. Men mest Danny och Izzie. Att kolla på dem nu är som att sola i ett glashus. Det blir varmt, och ljust - men man blir inte solbränd.
Jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack snälla för den fina kommentaren. Jag hoppas verkligen på återbesök ifrån dig.
Vad tuffa kollage du kan skapa.. skulle jag också vilja kunna

Postat av: Rebecca

Världens bästa Tv-dag. Jag ska hålla tummarna för Izzie och Danny i dag !

2007-01-30 @ 19:54:16
URL: http://absolutbeccis.blogg.se
Postat av: Linda - Sjuktbra.blogg.se

missade betty ! tusan !! :(

2007-01-30 @ 22:07:50
URL: http://sjuktbra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback