TV- dag

Har hela dagen suttit och kollat på TV. Först var det Ronja Rövardotter (som jag för övrigt innan idag säkert inte sett på... säkert 5 år), sedan School of Rock (helt okej). Sedan blev det paus då jag skrev lite, läste lite och så vidare. Tillbaka till soffan 19.30 för monstrens tid, sedan Hey Baberiba och strax skall vi kolla (chaseplay dock) på Cityakuten som är tillbaka.
Gud, vad jag känner mig seg.
Men egentligen känns det bäst så, för detta hade nog vart bättre än att ha fullt upp idag.
Ouff, nu fick jag bråttom. Tjoho!
98761-408

Kommentarer
Postat av: gukaan

Aa, samma här! Förutom att jag kollade på alla repriser av Ugly Betty istället för School of Rock.. snacka om att man känner sig seg!

2007-01-02 @ 10:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback