Svart i vår

svart i vår
I vår känns det eviga svarta inte alls lika kul som vanligt längre. Men när jag fick syn på denna underbaring från See by Chloé hos
RichBitch, så föll jag direkt. Den hade varit perfekt både nu i vår och till sommaren! Då menar jag självklart inte mitt på dagen, mitt i solen i 30 graders värme, men på kvällen vore den väl helt f-a-n-t-a-s-t-i-s-k? Jag gillar urringningen på ryggen.

Hm. Ja, då kan jag ju skriva detta också. Att om man nu inte kan släppa det svarta, så matcha med starka färger! Gult och grönt är cool, eller som här (min favorit) blått!
När jag säger gult menar jag inte getingrandiga klänningar (getingar brukar man hålla sig undan ifrån).
Kanske matcha med en gul väska, eller brosch? Eller en stor gul detalj på klänningen/tröjan.

Kommentarer
Postat av: malin

snygg klänning..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback