Shoppingsällskap.

98761-437I vanliga fall brukar jag tycka att det är ganska skönt att shoppa ensam, men idag känner jag inte alls för att kolla på skor och kläder på egen hand. Hm... Måste hitta någon som är sugen på att hänga med.

I alla fall. Detta är inte alls vad jag måste köpa idag, men vad jag vill köpa i alla fall. En liten lista.

..sneakers | De gyllene står som sagt var högt på listan. Ingen 
vidare kommentar på det.

.. tunika/tröja i för stor storlek | crave. Jag måste ha detta. Jag 
brukar gå och sura över att indiska alltid bara har kvar de stora
storlekarna på sina kläder. Nu kanske jag kan hitta något där då?

.. ballerinas | det är inte direkt väder för att använda sådana här nu,
men jag älskar denna typ av sko. Så det gör ingenting om jag 
köper ett par, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback