Romantiskt

Dagens drömRegnet bara öste ner i morse, och jag fortsätter att drömma vidare om de perfekta gummistövlarna... Dessa från dagens dröm kanske kan vara ett alternativ?

♥ Den söta kappan i snyggaste modellen kommer ifrån Hanii Y. Fickorna sitter perfekt!

♥ Blusen med färger och mönster som är lite Marie Antoinette- inpirerade kommer ifrån Matthew Williamson. Jag drömmer lite extra i dagens dröm och gör den lite längre så jag kan använda den som mini- klänning.

♥ Bryter av den ljusa looken gör jag med en mörkgrå väska. Den här ser så mysig ut också. Tänk att hoppa ner i en jättevariant av den här och bara somna... Ah. Kommer ifrån Collection Privee.

♥ För att inte frysa benen av mig vill jag ha ett par strumbyxor. Dessa är svarta och rutiga, men det spelar ingen roll om det hade vart vita. De på bilden kommer ifrån H&M.

♥ ... och nu till stövlarna. De romantiskt blomstrande, pastellrosa stövlarna kommer ifrån Viking och får gärna flytta hem till mig. Och sedan får de följa med mig ut och hoppa i vattenpölar...

♥ örhängen med rosa stenar passar perfekt! House of Waris kommer dessa ifrån.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jättefint kollage :D stövlarna hade inte suttit helt fel regniga dagar som den här :P

Postat av: amanda

Helt underbara kläder. Gillar stövlarna grymt mkt.

2007-01-31 @ 17:25:50
URL: http://kaffesumpar.blogg.se/
Postat av: freja

gulligt kollage!

2007-01-31 @ 18:27:16
URL: http://detter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback