Resten av Januari

Nu är det bara jag och Harry Potter resten av januari 2007. Den bästa bokserien ever. Läste första boken när jag var 11, och sedan har jag väl läst ungefär en bok om året efter det. Jag brukar ta lite pauser mellan varje bok, och ibland tycker jag att de är så sega i början att de är svåra att komma in i, så jag måste helt enktelt ha en.. paus. Det blev en alldeles för trött mening. Men nu är jag i alla fall igång med Fenixorden, och snart kommer ju filmen. Jag vill se. Jag vill se... Daniel. Och jag vill se han i intervjuerna bland extramaterialet i dvd:n.

Hej för idag.

Det märks att det inte bara är jag som är trött. Blogg.se är segt igen. Suck.

Kommentarer
Postat av: Em

Älskar också dom! Första boken var rätt seg och jag orkade knappt läsa, men nu.. Ih. Den senaste boken började jag gråta till. Rejält =/

Postat av: Anna

JA det är snyggt til det mesta!

2007-02-01 @ 00:23:28
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback