Någonting som är rätt?

Det mesta är klart inför mitt arbete i religion/historia/engelska nu (oj, jag känner att det där blev en start på ett inlägg som lockar folk att läsa vidare - inte, men jag måste skriva ner detta). Nu skall det bara skrivas in på datorn, omformuleras i massor och bara vara jobbigt. Arbeten måste alltid vara så jobbiga, varför?

Och jag måste till skolan idag, fastän det är helt rått och grått ute. Och det är någonting som inte stämmer med mitt mående heller. Hoppas det bara är ett sånt där morgon-må-illa, för annars hade det ju just suttit fint nu innan arbetet skall in(tjôt,tjôôôt). Uh. Hej så länge bara.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh så skönt att nästan vara klar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback