Lite förändring, när våren kommer?

Sötaste sängöverkastet kommer ifrån Indiska och går på 1.995 pixMamma har gjort en inbakad fläta av mitt hår. Det måste vara den bekvämaste frisyren som finns, nästan.
Om en halvtimma tar jag och syster bussen ner till allum, och vi skall då främst kolla på kläder och accessoarer... Jag brukar alltid kolla in på en del butikers hemsidor innan jag åker och shoppar, för att kolla om det är något speciellt jag vill kolla på när jag väl är där, helt enkelt. Så jag kollade i vanlig ordning in på bland annat
Indiskas hemsida, och mina ögon fastnar på något helt annat än kläder och accessoarer - det här söta sängöverkastet!
Så för er som har lite pengar i plånboken och känner för lite förändring; är inte detta vackert?

Jag duschade också precis och smörjde då in benen med den här. Den skall gradvis bygga upp en "fusk-bränna", men jag känner mig allt redan lite brunare i hyn. Fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback