Kiwi är nog den snyggaste frukten (efter drakfrukten förstås)

Kiwi - MUMS!Har tryckt i mig 2 kiwisar på 1 timma. Är det bra? Ibland är det väl inte bra och äta mycket frukter fort? Eller har jag drömt detta?
Sak samma.

Mina katter får alltid extra mycket energi på natten. Eller mest mamma-katt. I alla fall nu det senaste. Hon ränner fram och tillbaka här som jag vet inte var, och igår kväll var hon och rev och hoppade i mina papperskassar när jag precis, precis var påväg att somna.
Så sitter lillkillen (alltså, katt nr2) bredvid och tycker det ser kul ut, (men han är ändå ganska lugn...) så Mamma-katt gömmer sig bakom påsarna hon river på och så sitter lillkillen bredvid där och ser skyldig ut. Fastän det inte är han. Stackarn. Vad Mamma-katt inte vet är att hennes svans syns. Hoppsan.

Jaja, hoppas hon somnar snart i alla fall. Jag orkar inte med hennes springande en kväll till.

Kommentarer
Postat av: ella

Jag åt ca 5 kiwisar på en knapp halvtimma! :O jag fick jädrans ont i tungan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback