Idag har jag köpt... (och inte köpt)

98761-443

Tog det lugnt på allum. Gick runt hela allum, lugn ocg ej stressad. Tog mig tid att prova varje plagg jag var intresserad av, och spanade länge på mycket. Att shoppa är som att... gå in i en annan lugn och sansad värld (ibland - och om man bortser från hur ont i ryggen jag ofta får av för många timmars shopping). 

På Gina Tricot hade de (tro det eller ej) fått in en del fint faktiskt. Och jag som ogillar den butiken så mycket egentligen... I alla fall - där hittade jag en vit tunika/klänning som skulle vara härlig att ha på sommaren, men i provrummet gjorde jag upptäckten att nederdelen av klänningen var genomskinlig. Suck. Hittade en jätteskön och mysig klänning också som hade två fickor (och till vrakpriset 200:-). Jag är svag för fickor, men ändå hängde jag tillbaka den efter jag vart och provat den. Satt inte dåligt alls, men jag skall nog fundera mer på den ändå...
Fler saker jag inte köpte som jag ändå var "intresserad" av: Tusentals halsband/armband/örhängen. De
gyllene skorna (skall fundera mer på dem också, men gud vad fint de satt och vad sköna de var). Pumps för hundralappen hos Din Sko (fundera mera). Ansiktsmasker och hårinpackningar (jag vill åka på lyxresa och bara få massage, bada, få hårinpackningar, fotbad, ansiktsmasker... och allt lyxigt som finns). Kajal. Mascara. Snygga t-shirtar med tryck hos Vero Moda. Nagellack.

Nu till vad jag köpte. Och japp, jag är nöjd med köpen.
Klänning ner-read till halva priset hos Vero Moda. Söt, skön och... fladdrig. Att den kostade precis under hundralappen satte pricken över i, och jag slog till.
Örhängen, ankare med tamp. Jag har fått återfall på stora örhängen. De är ju jättesnygga! (om de används.. eh, rätt om man säger så). Kostade bara 69,50:- hos Vero Moda.
Overknees från Lindex. Lite (det vill säga ganska mycket) tjockare och snyggare än de jag köpte hos H&M. Jag älskar overknees. Jag älskar overknees. Jag bara älskar overknees helt enkelt. Kostade 69,50 har jag för mig...



 


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Jag var också riktigt sugen på klänningen med fickor från ginatricot, men den var slut i min storlek :| kommentera gärna min blogg :D

Postat av: Ellis

Är det den där randiga gullila klänningen på bilden den du köpte? Jo det borde det ju vara, Anyway så sjukt snygg.Jag älskar färg, hittade en liknande tröja på H&m på rea och jag ångrar too much att jag inte köpte den..

2007-01-12 @ 21:27:38
URL: http://ellisellis.webblogg.se
Postat av: Linda

Gillar örhängerna! :) Bra blogg !: D

2007-01-12 @ 21:37:12
URL: http://loweli.blogg.se
Postat av: Beth

Ellen: Den är ju så mysig, helt sjukt. Tråkigt att den inte fanns i din storlek :/

Ellis: Du svarade på din egna fråga själv (; Jo, färg är alltid kul(: (lite extra spänning i vardagen? )

Linda: Visst är de fina? Tack så jättemycket!

2007-01-12 @ 23:29:27
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback