H&M, hallå? Klänningen!

98761-389Jag förstår mig verkligen inte på H&M i vår. Vissa saker är verkligen... inte snygga , medan andra saker bara är vill ha, vill ha och åter igen vill ha.
En sak (..till..) som fortfarande irreterar mig enormt, är klänningen på startsidan. Eller irreterar och irreterar, det är mest... jobbigt. Jag känner mig som hästen som har ett metspö i nacken med en morot som hänger strax framför nosen hela tiden, ni vet?  (Kankse inte, men ni fattar. Så nära men så långt bort?) Det är så jobbigt, så jag precis skickade iväg ett mejl till H&M och undrade över den. Jag måste ha den. Hur galen jag än verkar - jag gör (nästan) vad som helst för den. Mwah. (Det är mitt senaste uttryck för saker som är obeskrivbara.)

Nu skall jag kila, ciao.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag håller helt och hållet med dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback