ELLE romantik - kolla in skorna!

ELLE romantik - kolla in skorna!Det är vad man kan kalla underhållning! ELLE-galan strålar. Och för att gå rakt på sak... Det som strålar mest är skorna som de bland annat hade med på "romantik"-visningen. Kilklackar, i sneaker-stil med snörning - mm! Jag letar efter liknande som passar inte bara min stil, utan också min plånbok...

Annars... Marit Bergmans tacktal var roligast, och hon hade ju snyggast klänning av alla. Malin Persson är jag lite besviken på faktiskt... Eller besviken kanske är fel ordval. Jag tycker bara hon kunde varit bättre, men det syntes att hon var glad - och att utstråla glädje är viktigast!

Nu har jag läst ut Box 21, och helt plötsligt får man tid att tänka på alla andra skolarbeten. Jag har ju för sjuttsingen spanska-prov på tisdag. Hur skall detta gå? Jag kan bara hälften av glosorna, och grammatiken skall vi inte ens prata om...



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ÄLSKAR den klänningen på bilden..och jag håller på med Malin Persson,njae..:(

Postat av: joanna

åhh jag missade den.. :( Undrar om den går i repris? :P

2007-01-29 @ 14:14:05
URL: http://jojo08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback