Dagens verklighet

Här kör vi en outfit efter en annan... Här kommer vad jag egentligen har på mig idag. Idag var en sån där dag när man ställer sig framför garderoben och skriker "men jag har ju iiiiiiiiiiiiiiiiiiinga kläder!"
Det är svårt att ta en bra outfitbild på sig själv så jag klippte ihop lite detaljer i mitt bildprogram.
Jag har på mig;
♥ Svart linne, Bik&Bok

♥ Grå, stickad väst med fickor, JC
♥ Svarta strumbyxor
♥ Svarta overknees, H&M
♥ Halsband, fått av kompis (H&M)
♥ Flätat läderarmband, kompis har gjort det.
♥ Jeanskjol, H&M. (byter kanske ut denna mot skjorts senare idag, trivs inte riktigt i den)
Och diadem och i bästa fall solglasögon om jag lyckas ta mig ut idag.

På bilderna ser du; Overnee-detalj (bild 1), Halsband (bild 2), läderarmband (bild 3) och ett försök att ta kort på hela outfiten (bild 4)


Kommentarer
Postat av: Malin

ja men du hittade iallafall snygga kläder till slut :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback