Bloggproblem

Att läsarsiffrorna skulle sjunka nu när jag bloggar mindre (på grund av den ~ursäkta mig~ förbaskade skolan), hade man väl kanske lite på känn men när de nu ligger såpass långt ner som de faktiskt gör känner man sig ändå lite... ledsen. När siffrorna är högre betyder det ju att fler uppskattar bloggen (inklusive mig själv).
Hur skall jag göra egentligen? Jag vill ju bara blogga, och slippa skolan - men det stämmer ju inte överens med verkligheten.

Åh, vilket jobbigt problem. Jag hatar problem som får mig att klia sönder hårbottnen. Det svider så fruktansvärt.

Kommentarer
Postat av: julia

Försök att kanske tänka på inlägg under hela dagen och typ få in två inlägg per dag. det behöver ju inte ta så låg tid om du vet vad du ska skriva ner liksom.. annars är det väl smällar man får ta. .:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback