2006

Lite sent, kanske men här summerar jag i alla fall år 2006. Har glömt vart jag hittade listan.

Årets köp: Åh. Omöjligt att bestämma sig... Något från england? Eller Rom? Eller någon väska...? Nej, jag ger upp.
Årets snyggast stil: Chloé Sevigny, Nicole Richie och Ashley Olsen... - Okej, M-K också, men hennes stil är lite mera... obegriplig. Men jag börjar gilla den mer och mer nu.
Årets skönhetsprodukt: Klöver Vaseline. Alltid.
Årets favorittrend: Den marina. Och klänning- samt kilklacks-trenderna.
Årets tröttaste "stilikon": Säger som den jag hittade listan hos (har glömt vem, redan). Kate Moss får smaka på den titeln. Alla såkallade "fashionistor" har snöat in sig alldeles för långt in på Kate-Kate-Kate.
Årets favorit-celeb: Hm... Svårt. Sophie Kinsella. Daniell Radcliffe. Eller den eviga Bruce Springsteen. (EN celeb måste inte bara vara Paris Hilton eller Lindsay Lohan, för er som blev förvånade nu).
Årets mest sorgliga celeb: Lindsay Lohan. Usch, jag mår illa av henne. Så... ofräsch.
Årets modell:
Danielle blev min favorit. Och Lily Cole. Och såklart Daria Werbowy.
Årets modekampanj: Hm. Nej, jag vet inte.
Årets tidning: VeckoRevyn steg verkligen till stjärnorna när Ebba tog över. Jag själv är också nybliven prenumerant. Annars får jag säga ELLE, och Vimmel, innan de lade ner.
Årets favorit it-väska: Louis Vuitton Speedy blev jag sjukt kär i under hösten. Men det har lagt sig nu. Är förtfarande på jakt efter den perfekta.
Årets Hype: Klänningen. Vad mer kan man säga?
Årets besvikelse: H&Ms samarbeten. Nej tack, till de.
Årets modeblogg: Lolita. Utan tvekan.
Årets "Ett liv för Beth"- inlägg: Egentligen vill jag säga bad-inlägget, men det kom ju 2 timmar försent. Men kanske detta, eller denna drömmen. Det här verkligen inte bra, men kanske det mest känsloladdade... Men det mest trötta då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback