Vårigt

Dagens dröm
En väldigt "ihopslängd" outfit idag (om det hade vart verklighet alltså), men jag hade inte haft något emot den ändå. Vårigt.

Kofta från Vanessa Bruno en typisk vår-sommar-höst kofta. Sval - men ändå värmer den.

Linne från H&M En färgklick är viktigt. H&M har många sådana.

Jeans med hög midja från Topshop. Syns väldigt dåligt på denna bilden. Men är supersnygga. Kolla in dem mer
nogrannt här.

Armband från Ms Bijoux Hade blivit för mycket med ett halsband till denna outfiten - och då är ett sött armband det perfekta alternativet.

Skor från converse All Star klassikern, i låg modell. Världens mest omtyckta sko?

Väska från Wedins Snygg stor modell, perfekt för mig (som alltid skall ha med mig hela världen i min väska)!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Snygg väska!

Postat av: Maria

väskan är skit snygg, påminner om engin väskan :D

2007-02-19 @ 21:41:33
URL: http://mariamelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback